Thursday 23 May 2013

Kiss Beauty Fruity Lip Gloss

Morning sayang semua! (^^)/

Hari ni public holiday..walaupun aku tak holiday...tp aku berkesempatan nk update blog (^^)v
Aku terasa nak review satu produk yg super duper cute nih! Korang pun tau kan..aku suke dgn something yg cute2 comey2 ni..cer korang tgk ni haa....


Alololo.....comeynyeee!! hehehe...

Kiss Beauty Fruity Lip Gloss ni ada 7 warna. 7 warna untuk setiap hari taw! hahah..Warna2nya tak lah begitu pekat dan ketara...cuma samar2 dan memberi kesan glossy pada permukaan bibir.


Dari kiri...

Monday = Strawberry
Tuesday = Plum
Wednesday = Mangosteen
Thurday = Honey peach
Friday = Pomegranate
Saturday = Cherry
Sunday = Apple

Cer korang tgk yg Monday-strawberry tu.. nape mimik muka die monyok2 tu? Monday mood ke? hohohoho

Lip Gloss ni disertakan sekali bersama applicator dan mempunyai bau / sedikit rasa buah-buahan ;)
Ia agak tahan dibibir lebih kurang 3-4jam kalau korang tak asyik nak jilat2 bibir korang ye..
Pada aku..lip gloss ni neutral je..warna yg tidak terlalu ketara, dan tidaklah bertahan lama sangat kat bibir. Just nice kalau hanya menyapu lip gloss ni je pada bibir ataupun memakainya selepas memakai lipstik utk warna dan kilatan yg lebih menyerlah. Nampak bibir lebih munggil dan licin. Seperti sifat2 lip gloss yg lain, lip gloss perlu disapu semula tiap kali lepas makan atau beberapa jam kemudian utk kesan glossy yg berpanjangan.


Apa yg buat aku suka kat lipgloss ni? :-
-Sangat comel!! :D
-Warna yg menarik dan light2 je..hanya pakai lipgloss ni je pun dah cun dah tu ;)
-Tak rasa pelik kat bibir, tak berkuping dan smooth je
-Fruity scent, cute dan senang dibawa kemana2

Korang nak lip gloss ni dengan percuma?
Jenguk2 aku kat facebook page ye...heheh (^^)v
https://www.facebook.com/pages/Shopaholic-Senses/384682728307310?ref=tn_tnmn

No comments :

Post a Comment