Thursday 13 June 2013

Radiglow Skinfiniti Tablet

FREEZE!!! NOT YOU! YOUR AGE!! :D

Yup, freeze your age! ;)


Bole ke hentikan umur ni?? Memanglah tak boleh...tua tetap tua kan uolss...biarkan masa berlalu dan terus berlalu. Tapi walaupun 5, 6tahun berlalu..nampak macam umur kita tak naik2..nampak muda je sentiasa...

Apa rahsianya agaknya..? Sentiasa senyum..happy.. jaga pemakanan..jaga penampilan...jaga kesihatan...tak gitu? Sambil tu..amalkan pengambilan supplimen yg membantu badan kita menjaga dan mengekalkan keremajaan tubuh badan kita. Umur yg semakin meningkat ni, segala agen2 yg menjaga kecantikan dan keremajaan kita pun dah letih bekerja...dorg pun nak retired dah...haha...

So..kita kena ada back up utk topup mana2 yg terkurang tu. Bukan utk sentiasa nampak cantik, segar..dan muda je..malah sentiasa sihat walafiat kerana itulah rahsia kesejahteraan dan kebahagiaan hidup kita. Kita sayangi diri kita dulu kan...:)


Selain mengamalkan pemakanan dan gaya hidup yg sihat, pilihan supplimen2 terbaik adalah penting untuk menjaga kecantikan luaran dan dalaman. So..aku nak share kat sini supplimen terbaik utk segala keperluan tubuh badan kita.




RADIGLOW SKINFINITI


Kenapa pilih Radiglow sebagai supplimen tambahan yg terbaik ni??

Kerana.. Radiglow adalah produk pertama yg lengkap dengan segala keperluan tubuh kita, bukan sahaja utk kesihatan malah untuk kecantikan diri kita. 1001 khasiat dan kebaikan hanya dalam 1 produk.
Ia didatangkan dalam 2botol yg mengandungi 30tablet kunyah disetiap botol yg mudah dibawa bersama dan dipek didalam bungkusan kotak ekslusif..



Cara pengambilannya amat mudah. Tablet enak dengan rasa blackcurrant/beri yg boleh dikunyah atau terus ditelan dan hanya perlukan 2 tablet Radiglow setiap pagi dan korang akan tampil menawan dan sihat dari hari ke hari.




Kandungan utama Radiglow :

* Blackcurrant extract
* Hydrolised Fish Collagen
* Vitamin C
*Astaxanthin
* L-Glutathione














Apakah ASTAXANTHIN??

Astaxanthin adalah pigmen merah yang terjadi secara semulajadi dalam pelbagai organisma hidup. Contohnya seperti Ketam, Udang, dan Ikan Salmon.
Ia adalah penemuan anti oksida terbaru oleh ahli2 sains pada abad ini. Astaxanthin berpotensi menjadi sumber terbaik, terkuat dan unik dalam keperluan tubuh manusia.

Kelebihan Astaxanthin :

  • Meransang sistem imuniti
  • Membantu mencegah serangan jantung
  • Membantu menghalang permulaan awal sel2 kanser
  • Membantu mencegah Alzheimer dan Parkinson
  • Menormalkan tekanan darah
  • Melegakan masalah prostat
  • Memberikan ketahanan yg baik untuk selsema
  • Mencegah dan mengurangkan kencing manis
  • Mencegah penyakit gusi
  • Meningkatkan kesihatan reproduktif
  • Melindungi kesemua bahagian sel-sel dari kerosakan oksidatif
  • Makanan tambahan utama untuk kesihatan mata dan mencegah kebutaan dan katarak
  • Degenerasi markular
  • Makular edema cystoid
  • Retinopati diabetik
  • Glaukoma dan lain-lain lagi

TAHUKAH ANDA RADIGLOW SANGAT BERKESAN UNTUK MERAWAT ECZEMA !!!

ECZEMA adalah sejenis penyakit kulit yang disebabkan oleh sistem imun badan yg tak normal dan faktor genetik. Masalah ini kebiasaannya dihadapi oleh wanita dan kanak-kanak. Eczema boleh menyebabkan kegatalan pada kulit dan kulit menggelupas. Keadaan ini boleh menjadi bertambah buruk berikutan pengambilan makanan dimana pesakit mempunyai alahan terhadap makanan tersebut. Selain itu, menyentuh bahan2 alahan dan perubahan suhu secara mendadak juga akan menyebabkan kegatalan pada kulit.


Kanak2 berumur dibawah 10 tahun yg mengalami penyakit eczema ini boleh mengamalkan pengambilan supplimen ini dengan melarutkan setengah tablet Radiglow kedalam air sebelum diminum sekali setiap pagi.


Antara testimoni pengguna produk Radiglow skinfiniti....





Artis2 kita juga mengakui keberkesanan produk terbaik ini....!


 Inilah Rahsia kecantikan selebriti Emeldarosemila yang memiliki kulit putih, flawless, gebuss...


Pelakon comel Yana Shamsuddin, pemenang anugerah Pelakon Filem Wanita Popular juga pengguna produk Radiglow. Disamping membantu beliau tampil cergas di lokasi penggambaran, Radiglow juga membantu Yana tampil dengan lebih anggun, cantik dan gebu. Makin comel kan die...<3

Pelakon Shah Iskandar Mahfuz mengamalkan produk Radiglow untuk sentiasa tampil cergas dan bertenaga setiap hari. Radiglow membantu beliau yg sentiasa sibuk di lokasi penggambaran dari pagi hingga ke malam.

Yang pastinya produk Radiglow skinfiniti ini disahkan HALAL oleh Jakim dan mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia.



Kalau berminat dengan produk superb ni, email kepada sashaizumi09@gmail.com


 ATAU
dan pm disitu okeys ;)



1 KOTAK = 2BOTOL / 30 TABLET EACH

PERCUMA!! :
SKIN REGENERATIVE GREEN MASK
SHISEIDO BLACK MASK*
CRYSTAL COLLAGEN EYEMASK*
100GRAM RUMPAI LAUT SABAH GRED AAA*





* Selagi stok masih ada

No comments :

Post a Comment